Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Radiesthesia- Η επιστήμη στην οποία ο Peter Hess έχτισε τη βάση του Ηχομασάζ και της Ηχοθεραπείας



 Σε αυτό το άρθρο έγινε μια προσπάθεια για να γίνει κάπως κατανοητή η επιστήμη στην οποία βασίστηκε ο Peter Hess και δημιούργησε μετά από πολύχρονη μελέτη το μασάζ ήχου - θεραπεία μέσω ειδικών οργάνων που παράγουν ήχο(ηχογαβάθες)



Τι είναι Radiesthesia
Ραδιαισθησία είναι η επιστήμη η οποία χρησιμοποιεί τα δονητικά πεδία του ανθρώπινου σώματος για να αποκτήσει πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με άλλα αντικείμενα έμψυχου ή άψυχου χαρακτήρα με την καθιέρωση του συντονισμού στα αντίστοιχα ενεργειακά πεδία , χρησιμοποιώντας ειδική βαθμονόμηση των οργάνων και μία κλίμακα ποιοτικής μέτρησης για να αποκωδικοποιήσει τις πληροφορίες αυτές.


Δονητικά πεδία
Η ύλη , από την οποία τα πάντα στο σύμπαν είναι μια μορφή ενέργειας είναι μια άπειρη ρύθμιση των ατόμων που αποτελείται από σωματίδια που βρίσκονται σε μια διαρκή κατάσταση  κυκλικής κίνησης , δηλαδή την αλληλεπίδραση της ενέργειας . Η συχνότητα με την οποία αυτή η ενέργεια δόνησης καθορίζει την πυκνότητα της έκφρασής του ως ύλη . Η ύλη που δονείται σε μια σχετικά αργή συχνότητα μας δίνει τη στερεά κατάσταση του φυσικού μας κόσμου . Η επαλληλία σε αυτή την στερεά κατάσταση της ύλης είναι ενεργειακά πεδία που δονούνται σε υψηλότερες συχνότητες οι οποίες είναι εκτός των συνήθων στην αισθητηριακή αντίληψη για τα ανθρώπινα δεδομένα , αλλά εντός του αντιληπτικού φάσματος άλλων μορφών ζωής ( κοινά κατοικίδια ζώα βλέπουν, ακούν και  μυρίζουν τα διεγερτικά που οι άνθρωποι δεν μπορούν να αντιληφθούν ) Αυτά τα ενεργειακά πεδία στους τομείς της ενέργειας είναι μη αντιληπτά μόνο επειδή η τεχνολογία που τα καθιστά αντιληπτά δεν έχει αναπτυχθεί , (μοιάζει πολύ με ακτίνες Χ και ραδιοκύματα τα οποία, όχι πολύ καιρό πριν, δεν μπορούσαν να παρατηρηθούν) . Τα πεδία που περιβάλλουν όλα τα ζωντανά συστήματα είναι μια σειρά πολυδιάστατων λειτουργιών στους τομείς της ενέργειας , που μαζί με τη φυσική κατάσταση , αποτελούν το συνολικό ζωντανό σώμα το οποίο θα πρέπει να αντιμετωπιστεί ως μια ολιστική σύνθεση .
Στο φυσικό επίπεδο , οποιαδήποτε αλληλεπίδραση μεταξύ των αντικειμένων μπορεί συνήθως να παρατηρηθεί , αξιολογηθεί , ελεγχθεί , ή να διορθωθεί . Αν χτυπήσουμε σε ένα αντικείμενο , σπάει και εμείς κάνουμε μώλωπες . . Παίρνουμε ένα φάρμακο έχει μια αρκετά προβλέψιμη αντίδραση και ούτω καθεξής .
 Πηγαίνοντας ένα βήμα παραπέρα. Μια αλληλεπίδραση μεταξύ της συναισθηματικής και σωματικής αλληλεπίδρασης εξακολουθεί να είναι αρκετά ορατή. Αν είμαστε αμήχανοι κοκκινίζουμε . Κάποιο ακραίο συναίσθημα : Ο Φόβος , η Ευτυχία ή ο θυμός δημιουργεί μια επιτάχυνση της αδρεναλίνης στο αίμα , προειδοποιώντας το σύστημα και η κινητοποίηση είναι αντιδραστικές δυνατότητες : οξύ ψυχολογικό τραύμα μπορεί να προκαλέσει σωματική ασθένεια ( ψυχο - σωματικά ) για πολλούς ανθρώπους , πνευματική πράξη ( π.χ. προσευχή) ή ψυχική διέγερση μπορεί να έχει συγκεκριμένη εκδήλωση για τα φυσικά μας σώματα .

Δεδομένης της φύσης του διευρυμένου σώματος , υπάρχουν επίσης πολλές αλληλεπιδράσεις που υπάρχουν σε ένα όριο πέρα από την ευαισθησία της αντίληψης μας, που δεν έχουν φυσική αντιληπτή εκδήλωση , αλλά  επηρεάζει ολόκληρο το πολυδιάστατο σύστημα του οργανισμού μας . Όταν ενεργειακά συστήματα βρίσκονται σε στενή επαφή , η προκύπτουσα αλληλεπίδραση θα τροποποιήσει τις ιδιότητες της ταλάντωσης των συστημάτων .
 Τι κάνει η ραδιαισθησία; μας επιτρέψει να επεκτείνουμε την αντίληψή μας για να συντονιστούμε σε έναν απαρατήρητο κόσμο πέρα ​​από τα φυσιολογικά όρια , δίνοντάς μας έτσι μια άποψη στη σφαίρα της αλληλεπίδρασης της δόνησης  και το άνοιγμα με απεριόριστες προοπτικές για την έρευνα σχετικά με την κατανόηση της αληθινής, ολιστικής φύσης , όχι μόνο για το σώμα μας, αλλά του σύμπαντος . Για τους σκεπτικιστές , αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να γίνει αποδεκτό , αλλά έτσι είναι  η φύση των εξελισσόμενων επιστημών .

Η Επιστήμη της Radiesthesia
Στην Radiesthesia , το σώμα μας είναι το κύριο μέσο , γιατί αυτό που κάνει είναι να εισέρχεται σε μια δονητική σχέση με το αντικείμενο που μετράμε και την αξιολόγηση της ποιότητας αυτής της αλληλεπίδρασης για το σώμα μας .
Ο ανθρώπινος νωτιαίος μυελός είναι σαν ένα καλώδιο με ένα ηλεκτρικό ρεύμα μέσα από το οποίο ρέει .

Τα ηλεκτρικά ερεθίσματα παράγουν ένα ανιχνεύσιμο ηλεκτρομαγνητικό ενεργειακό πεδίο γύρω από αυτό. Όταν δύο τομείς της ενέργειας είναι σε συντονισμό ( είτε από κοντά , επιλεκτική εστίαση ή οποιαδήποτε άλλη μέθοδο ) , θα τροποποιήσει ο ένας τον άλλο , κατά συνέπεια, επηρεάζει το ρεύμα που διατρέχει το κεντρικό νευρικό σύστημα και είναι ένα εκτεταμένο δίκτυο νεύρων το οποίο μεταφέρει τα ερεθίσματα που ελέγχουν όλες τις λειτουργίες του σώματος.




 Ένα ευαίσθητο άτομο μπορεί να νιώσει μια υπερβολή ή εξάντληση της ενέργειας , αλλά δεν έχει τρόπο μέτρησης , ούτε και την αξιολόγηση της πραγματικής ποιότητας της σχέσης , μοιάζει πολύ με την οδήγηση ενός αυτοκινήτου που δεν έχει καμία ένδειξη του ταχύμετρου,ή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το αυτοκίνητο και να νιώθουμε ότι πρόκειται για μικρή ή μεγάλη ταχύτητα , αλλά δεν έχουμε τον τρόπο να την υπολογίσουμε για μία ακριβή αξιολόγηση .
Μια άλλη σημαντική πτυχή που συμβαίνει όταν δύο ενεργειακά πεδία είναι σε συντονισμό είναι ένα είδος ανταλλαγής πληροφοριών σε επίπεδο δόνησης... είμαστε ένα DNA .... μια κωδικοποιημένη ενεργητική υπογραφή του ενός μορίου αποτυπώνεται στο πεδίο της ενέργειας του άλλου .
Δυστυχώς δεν έχουμε αισθήσεις που να μπορούν να μας κάνουν να αντιληφθούμε αυτές τις πληροφορίες , ακόμη και αν είναι στο ενεργειακό μας πεδίο .Αυτή η ενέργεια είναι ποσοτικά μεγάλη και πολυδιάστατη όπως και των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών κυμάτων που είναι παντού γύρω μας σε μια συχνότητα πέρα από την αντίληψή μας , όταν ανάβουμε τον κατάλληλο εξοπλισμό αυτές οι ενέργειες μετατρέπονται σε εικόνες και ήχους μέσα σε μια αντιληπτική γκάμα μέσων(τηλεόραση, ραδιόφωνο). Μερικοί άνθρωποι έχουν την επιπλέον αισθητηριακή ικανότητα να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες , ωστόσο μια παραμόρφωση εμφανίζεται συνήθως κατά τη διαδικασία της μετάφρασης , διότι αυτό που θεωρούν θα είναι χρωματισμένο από τις δικές τους εμπειρίες .

Ανταλλαγή πληροφοριών
Στην πρακτική της ραδιαισθησίαw  δεν δεσμευόμαστε από το χρόνο και το χώρο . Αρχικά, αυτό μπορεί να φαίνεται παράλογο , αλλά αν θυμηθούμε ότι εργαζόμαστε σε ένα επίπεδο δόνησης δεν δεσμεύεται αναγκαστικά από τον περιορισμό των φυσικών μας αισθήσεων . Για να φανεί αυτή η έννοια , ας εξετάσουμε τι συμβαίνει όταν χρησιμοποιούμε την αίσθηση της ακοής .
Τα ηχητικά κύματα κινούνται στον αέρα και χτυπούν το τύμπανο του αυτιού όσο ο άνεμος χτυπά ένα πανί . Κανονικά, όσο ισχυρότερο το κύμα , τόσο πιο έντονη είναι η αντίδραση του ιστίου(μεμβράνης - πανιού) . Στην ακοή , η μηχανική επίδραση του ισχυρότερου ηχητικού κύματος χτυπά την επιφάνεια του τυμπάνου του αυτιού με αποτέλεσμα να ακούμε δυνατότερους ήχους. Ωστόσο , φαίνεται να υπάρχει μια διαδικασία που μας επιτρέπει να συντονιστούμε επιλεκτικά ή να συντονιστούμε σε οποιοδήποτε τύπο κύματος , ανεξάρτητα από τη δύναμη τους και η αντίδραση στο συγκεκριμένο κύμα είναι να αλλάξει την αντίληψή μας αναλόγως . Αυτό επιτυγχάνεται συνήθως με τη θέληση μας, με τη μορφή της επιλεκτικής εστίασης και μπορεί να εξηγηθεί από το ακόλουθο παράδειγμα . Αν ένα άτομο μιλάει με δυνατή φωνή , οι ακροατές θα ακούσουν συνήθως αυτή τη φωνή και όχι άλλες φωνές που μπορεί να ψιθυρίζουν σε κοντινή απόσταση . Ωστόσο , αν το επιλέξει ο ακροατής , μπορεί να επικεντρωθεί στις ψιθυριστές φωνές και να τους ακούσει , με αποτέλεσμα την «εξουδετέρωση» της δυνατότερης φωνή του ομιλητή . Ή σκεφτείτε το παράδειγμα ενός ατόμου που ονειρεύεται για μια εμφάνιση σε μια μακρινή χώρα στο παρελθόν . Αυτό το άτομο θα ακούσει πραγματικά τις φωνές των ανθρώπων σε αυτή την ονειροπόληση και τα δονητικά πεδία του θα είναι σε συντονισμό μαζί τους αλλά όχι το άμεσο περιβάλλον του . Αυτά τα δύο παραδείγματα δείχνουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να πάρουμε πληροφορίες για οτιδήποτε είμαστε σε συντονισμό , ανεξάρτητα από τα όρια του  χρόνου και του χώρου.

 Παράδειγμα
Προκειμένου να καθοριστεί ο συντονισμός με ένα αντικείμενο , είτε για να συλλέξουμε πληροφορίες , να ερευνήσουμε ή να θεραπεύσουμε , κλπ ... ένα δείγμα αυτού του αντικειμένου, είναι απαραίτητο .
Ένα παράδειγμα ραδιαισθησίας αναφέρεται σε ένα στοιχείο που έχει όλες τις ιδιότητες ταλάντωσης του αντικειμένου ή του προσώπου που θέλουμε να μετρήσουμε , όπως ακριβώς και τα δείγματα αίματος, ιστών ή τα ούρα που λαμβάνονται για εργαστηριακές δοκιμές στην ορθόδοξη δυτική ιατρική πρακτική .
Στη ραδιαισθησία ωστόσο που ασχολούμαστε για το επίπεδο δόνησης , έχουμε ένα ευρύτερο φάσμα των δειγμάτων για να διαλέξουμε
( η ραβδοσκοπία , η οποία είναι μια δημοφιλής εφαρμογή στη ραδιαισθησία, χρησιμοποιήθηκε εδώ και χρόνια για την ανίχνευση του νερού , στο ανθρώπινο σώμα , 2/3 νερού στο συνολικό βάρος του)

..το σάλιο , και φωτογραφίες ( στοιχεία που αντικατοπτρίζουν τη γεωμετρική σύνθεση των χαρακτηριστικών ,εμφανίζοντας μοναδική δονητική ιδιότητα) χρησιμοποιούνται συνήθως ως δείγματα . Μια άλλη πιθανή περίπτωση παραδείγματος μπορεί να είναι ένα αντικείμενο που έχει έλθει σε στενή επαφή με ένα άτομο για μεγάλο χρονικό διάστημα και είναι ως εκ τούτου, εμποτισμένο με τη δονητική ενέργεια αυτού του ατόμου , η επιλογή των στοιχείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν δυνητικά ως δείγματα είναι πρακτικά απεριόριστες . Δεδομένου του ειδικού πολύμορφου χαρακτήρα της ραδιαισθησίας , το αντικείμενο της μέτρησης μπορεί να είναι λεπτού ή αφηρημένου χαρακτήρα και ο συμβολισμός ή οι τεχνικές απεικόνισης μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα « αντιληπτό δείγμα ", το οποίο θα έχει όλες τις ιδιότητες ταλάντωσης του αντικειμένου . Ένα μοναδικό χαρακτηριστικό δονητικών παραδειγμάτων είναι ότι είναι «δυναμικά»(σε διαρκή κίνηση-ταλάντωση) , που έρχεται σε αντίθεση με τα ορθόδοξα εργαστηριακά δείγματα που αντικατοπτρίζουν την κατάσταση κατά τη στιγμή που ελήφθη το δείγμα . Ένα δείγμα δόνησης ,μπορεί να συνεχίσει να αντικατοπτρίζει την κατάσταση της ενέργειας της πηγής του στη πάροδο του χρόνου και ανεξάρτητα από την απόσταση . Η πτυχή αυτή είναι πολύ σημαντική , ιδιαίτερα , στη θεραπεία ο ιατρός είναι σε θέση να παρακολουθεί και να αξιολογεί τυχόν αλλαγές στο δείγμα .

"Συντονισμός Σε "
Το σύμπαν και τα πάντα σε αυτό είναι σε μια σταθερή κατάσταση δονητικής αλληλεπίδρασης σε όλα τα επίπεδα , όπως λέει και η παροιμία "Δεν μπορείς να κόψεις ένα λουλούδι χωρίς να ταράξεις ένα μακρινό αστέρι " Αυτό που αντιλαμβανόμαστε οπτικά (όραση ), για παράδειγμα, είναι ένας άπειρος αριθμός των εικόνων κάθε λεπτό , μπορούμε επιλεκτικά  να επικεντρωθούμε σε ορισμένες πτυχές και τα υπόλοιπα μηχανικά αποθηκεύονται στην τράπεζα δεδομένων μας στον εγκέφαλο χωρίς να μας είναι συνειδητή επίγνωση του γεγονότος , ωστόσο , μέσω της ύπνωσης μπορούμε να ανακτήσουμε πληροφορίες που ποτέ δεν ξέραμε ότι κατέχουμε .

Στη ραδιαισθησία χρειαζόμαστε μία συσκευή «στόχευσης»(συγκεντρωτική συσκευή παρατήρησης) , ώστε να μπορούμε να εστιάσουμε επιλεκτικά σε οποιαδήποτε πτυχή θέλουμε .
Αυτή η συσκευή στόχευσης είναι αυτό που λέμε νοητή ρύθμιση ή επιλεκτική απήχηση . Η νοητή ρύθμιση μπορεί να γίνει καλύτερα κατανοητή , αν επανέλθουμε στο παράδειγμα της ικανότητάς μας να ακούμε επιλεκτικά χαμηλούς ήχους ή φωνές , αντί του πιο δυνατού. Κανονικά, το τύμπανο του αυτιού ανταποκρίνεται μηχανικά σε ηχητικά κύματα που κινούνται μέσω του αέρα με την αποστολή παλμών στον εγκέφαλο, που μεταφράζεται σε αυτό που «ακούμε» , όμως , αν θέλουμε, ο εγκέφαλος είναι σε θέση να ενισχύσει επιλεκτικά ασθενέστερα κύματα και, συνεπώς, λειτουργεί ως μία συσκευή « στόχευσης» . Μια ισχυρή αναλογία που θα καταδεικνύουν καλύτερα την δύναμη της εστιασμένης επιλεκτικότητα είναι η ακτίνα λέιζερ. Συνήθη κύματα φωτός από μια λάμπα , είναι ασυνάρτητα κύματα που ταξιδεύουν σε όλες τις τυχαίες κατευθύνσεις , αν αυτή η ενέργεια μπορούσε να συμπυκνωθεί, η προκύπτουσα εστιασμένη δέσμη θα μπορούσε να κοπεί κατά πάσα πιθανότητα μέ μέταλλο.

Η κλίμακα Μέτρησης
Μια κλίμακα μέτρησης είναι απαραίτητη για να αναλύσει επιστημονικά τα αποτελέσματα της αλληλεπίδρασης των δονητικών πεδίων . Παραδοσιακά οι κλίμακες μετρήσεων είναι ποσοτικές αριθμητικές κλίμακες που κυμαίνονται από το μηδέν έως το άπειρο , αυτή είναι απόλυτη στη μαθηματική δομή τους . Όταν έχουμε να κάνουμε με δονητικές αλληλεπιδράσεις , χρειαζόμαστε μια κλίμακα που είναι ικανή να μετρά την "ιδιότητα" των αλληλεπιδράσεων βάση  του ανθρώπινου δονητικού επίπεδου. Μετρήσεις της ιδιότητας αυτής έχουν δείξει ότι παλμικές ενέργειες έχουν το χαρακτηριστικό να επαναλαμβάνουν τον εαυτό τους σε υψηλότερες οκτάβες , χωρίς να χάσει την ουσία της η ιδιότητα της δόνησης.

Αυτό μπορεί να γίνει καλύτερα κατανοητό αν εξετάσουμε το νόμο των αρμονικών στη μουσική , διαπιστώνουμε ότι , όταν χτυπήσουμε μία χορδή σε ένα μουσικό όργανο , κάθε όγδοη χορδή θα δονείται , σχηματίζοντας ομάδες απο οκτάβες , σύμφωνα με το νόμο ότι παρόμοιες ιδιότητες του ήχου επαναλαμβάνονται απεριόριστα, αν και η συχνότητα δόνησης και ήχου που ακούμε είναι διαφορετική . Ένας εκπαιδευμένος μουσικός μπορεί εύκολα να προσδιορίσει την ποιότητα της κάθε νότας όπου και αν βρίσκεται στην μουσική κλίμακα , ακόμη και αν οι ήχοι είναι πολύ διαφορετικοί.
Η αρχή αυτή που χρησιμοποιείται για να συντονιστούν – κουρδιστούν όργανα έχει επεκταθεί από τους επιστήμονες της Αρχαίας Αιγύπτου και παρουσιάστηκε στη Δύση από τον Πυθαγόρα , που μεταφράζεται σε κάθε δονητική ικανότητα στο σύμπαν στις αναλογίες σε μονόχορδο όργανο .

Για να συστηματοποιήθει η λήψη των μετρήσεων στη ραδιαισθησία , μουσικά όργανα ευαίσθητα στις φυσικές παλμικές ιδιότητες της μουσικής κλίμακας διαμορφώνονται στη χρωματική κλίμακα . Κάθε χρώμα που αντιλαμβανόμαστε φέρει μια μοναδική δόνηση που διεγείρει το οπτικό νεύρο σε διάφορους βαθμούς στέλνοντας κωδικοποιημένα μηνύματα στον εγκέφαλό μας, η οποία αποκωδικοποιεί σε ορατά χρώματα . Όπως μουσικές νότες που έχουν επαναλαμβανόμενες παλμικές ιδιότητες ( όπου κάθε όγδοο δονείται ακόμα και σε ένα διαφορετικό μουσικό όργανο με την ίδια μορφή συντονισμού) των οποίων τα Χρώματα έχουν ιδιότητες ταλάντωσης που αντηχούν στις υψηλότερες αρμονικές που δεν είναι ορατά στην αντίληψη μας . Χρησιμοποιώντας αυτά τα χαρακτηριστικά των μουσικών και χρωματικών κλιμάκων ,με μουσικά όργανα ευαίσθητα σε παλμικές ιδιότητες είναι σε θέση να τυποποιήσουν μια ποιοτική επαναλαμβανόμενη μονάδα μέτρησης που είναι η βάση των μετρήσεων της ραδιαισθησίας. Οι μονάδες αυτές μετρούν  τον αντίκτυπο της αλληλεπίδραση της δόνησης του σώματος από το βαθμό κατά τον οποίο διεγείρει ή μειώνει τους παλμούς που διατρέχουν στο νευρικό σύστημα . Τα όργανα αυτά κυμαίνονται από πολύ απλά βαθμονομημένα εκκρεμοειδή συστήματα μέχρι πολύπλοκες ηλεκτρονικές συσκευές , ωστόσο , όλα τελικά λειτουργούν ως επεκτάσεις του ανθρώπινου ενεργειακού συστήματος .
Μιας και έχουμε τα κατάλληλα μέσα : το δείγμα που πρέπει να ελεγχθεί , τη συγκεντρωτική συσκευή ή τη συσκευή ρύθμισης τόνου , τη κλίμακα μέτρησης ή το σύστημα αποκωδικοποίησης είμαστε έτοιμοι να αρχίσουμε να πειραματιζόμαστε σε ένα ολόκληρο κόσμο και τη νέα αντίληψή του.

(συνεχίζεται)


Εργασία –Μελέτη – Μετάφραση
Βασιλική Κωστοπούλου